The Closing Party

Op 12 mei 2012 werd in sportcomplex Het Baken voor de tweede maal The Closing Party gehouden. Hiermee werd het binnensportseizoen feestelijk afgesloten. Iedereen die in verenigingsverband met sport in Zeewolde bezig is kon deelnemen aan dit evenement. De organisatie van deze happening was in handen van enkele enthousiaste inwoners c.q. sporters en mede dankzij diverse sponsoren werd dit evenement een succes.

’s Middags was er een programma voor de jeugd van 6 tot en met 14 jaar.

Aldaar troffen we enthousiaste kinderen aan die konden deelnemen aan de nodige activiteiten als spelen met Wii computers, schminken, handenarbeid, flipperkasten, een drumworkshop, ballonnenkunst, enz.

’s Avonds was er voor de leeftijdsgroep vanaf 16 jaar een programma met veel muziek, een band, een DJ. Kortom een feestavond.

We hebben de nodige leuke gesprekken gevoerd. Goeie ideeën gehoord op organisatiegebied, zorg voor verbindingen tussen sportverenigingen om elkaar bijvoorbeeld op facilitair gebied te ondersteunen. Op weg naar bijvoorbeeld een sportraad die op hun beurt de gemeente/politiek van advies kan dienen. Want vooral door onderlinge samenwerking en begrip voor elkaar bereiken wij een steeds beter sportconcept voor Zeewolde.